Morgonstund har guld i mun!

God morgon alla läsare! Sitter just nu här och bloggar. Idag vaknade jag vid 8 men bestämde mig snarast för att kryppa ner i sängen igen, jag somnade om till klockan 10 då jag hörde de andra i familjen satt och åt frukost. 
Jag har tillsammans med min syster Lina  nyss ändrat min header- Vad tycker ni?- Kommentera. 

Idag ska jag och min vännina Rebecca åka och handla lite, ska bli roligt :)  Jag måste nämligen köpa en present till min farmor som fyllde år igår.

Jag skriver mer sedan när jag kommer hem!

Adjökens alla läsare

PS: GRATTIS SARA PÅ 15 ÅRSDAGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha just ja, den där rubriken ni har - den har ni ju på en tavla eller så i erat kök! är det inte så? Annars minns jag fel...

kram

2009-07-28 @ 01:38:24
URL: http://liftitup.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nja, det stämmer inte



Kraam

2009-07-28 @ 12:53:08
URL: http://hvt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0